27 Ocak 2014 Pazartesi

ANKARA'NIN ŞİŞMANI'NI KİM UNUTABİLİR Kİ


Aylin Kosovaeri Şahin
"Geçtiğimiz yaz uzun zamandır gitmediğim Gençlik Parkı'na gittiğimde Şişman Dondurmacısını görünce eski bir dostu görmüş gibi olmuştum. Hala aynı kişiler tarafından işletilip işletilmediğini bilsem de, mahallemizin sevgili şişmanının resminin önünde bir hatıra fotoğrafı çektirmiştim. "

Nihat Uzunmehmetoğlu
"Evimin yakınındaki Şişman Pastanesine gelirdi.Arabaya sığmadığı içim at arabası ile gelirdi.
"

Baha Şen

"Bir dönem Emek -Bahçelide oturan herkesin boğazından Azerinin turşu suyu, Şişman'ın maraş dondurması geçmiş. Geçmese zaten Emek-Bahçelide yaşamamıştır"

Sema Çekici Tamer

"Alparslan'ı görünce çok duygulandım,toprağı bol olsun nurlar içinde yatsın.pastanemizin maskotuydu, yazın da gençlik parkında insanlar Alparslanı görebilmek için dondurma kuyruguna girerlerdi.parka gelenler yol tıkanıyor diye şikayet bile etmişlerdi."

Tulli Schwienie 
"Evet ya Şişmanı da hatırladık.öldüğünde ağlamıştım."

Sema Çekici Tamer  
"Ölüm nedeni hormanal bozukluk ,çok gençti Allah rahmet eylesin."
Suna Bilgen Polat 
"Şişman pastanesinin karşı kaldırımında bir kitapçı veya kırtasiyeci vardı..Kemalettin Tuğcu kitaplarını oradan alırdık. Birde Figaro pastanesinin yanında Taç kitabevi vardı, onun da çok güzel bir kitaplığı vardı..her hafta kitap almaya giderdik..arada bir de Kaptan Swing, Tom Miks ,Tom Braks, babam çok kızardı çizgi roman alınca..biz de gizli gizli alır, evimizin arka bahçesinde oturup okurduk. "

Orhan Tuğtaş
"1985 yılında bütün çevremi,ailemi,arkadaşlarımı ve Ankara'yı arkamda bırakarak İstanbul'da kendime yeni bir hayat kurdum.Hiç şikayetçi değilim ama bir yanım hep eksik oldu.Ankara'daki dostlukları ve paylaşımı hiç bir yerde bulamadım."

6. cadde ve 4 cadde köşesi


0 yorum :

Yorum Gönder