6 Şubat 2014 Perşembe

BAHÇELİEVLER İLKOKULU (NEBAHAT KESKİN)



Suat Doyum
"Burada barakadan sınıfllar vardı, ortaokul idi, Sonradan Emek'de ortaokul yapıldı yıkıldı"

Gül Kutup Acar
"Benim öğretmenim, Raziye Özcan'dı. A şubesinde idim her halde 64-68 yılları .."

İbrahim Etem Kısaer
"1966-1970 arasında bende okudum, oradan mezun oldum.."

Ömer-Berrin Bulca

"1965-1969 yıllarında bende burada okudum. Öğretmenim de Seher Yalçınöz'dü"

Mehmet Esener
"Benim 1960-1965 yılların okuduğum ilkokul, o zaman 3. kat yoktu."



Gürkaynak Alpay

Ben 1944 senesinde Bahçelievler'e geldim. Henüz yedi yaşında idim. Bahçelievler İlkokulu'nu 1949 da bitirdim. Rahmetli Müyesser Çakmak öğretmenimdi. Şu fotograf son sınıfta çekilmişti. Öğretmenimiz ile sınıfımızda... tabii ben de oradayım...



Bu bina evvelce sadece iki katlı idi... Ortaokul barakaları bizden sonra yapıldı..(Gürkaynak Alpay)


İbrahim Ethem Kısaer 1969-1970 

ferruh temel zülfikar, nur, ruşen, fuat, belgin, selahattin karataş, hakan, fatih ve cemal tacal ile birlikte.


Gürkaynak Alpay
Anılar - 1949
Bahçelievler İlkokulu 4 ve 5 nci sınıf öğrencilerinden oluşan "Okul Orkestrası"... Öğretmenimiz rahmetli Muzaffer Arıkan...


Anılar - 1949
Bahçelievler İlkokulu 4 ve 5 nci sınıf öğrencilerinden oluşan "Okul Orkestrası"... Öğretmenimiz rahmetli Muzaffer Arıkan..


 Bahçelievler İlkokulu 4 ve 5 nci sınıf öğrencilerinden oluşan "Okul Orkestrası" ndan bazılarımız aynı zamanda "Ankara Radyosu Çocuk Orkestrası" nda da çalışmıştık... Bu fotograflarda tabii ki ben de varım.


Hakan Aytek
1961- 1966 yılları arasında okudum öğretmenim Nusret Aran . su anda yurtdışındayım. dondugumde bircok resim var paylaşacağım. Israil evleri 6. cadde ve yesiltepe fotoğrafları var

İsmail Tabanlı
1965-1970 yılları arasında okudum öğretmenim Ruhat Yaraş emek 60. sok

Semra Sönmez
Lise 1, ve 2. sinifi burada okudum,yeni lisenin ilk mezunlari da bizdik 1966/67 mezunlari.

Gürkaynak Alpay
Bu bina evvelce sadece iki katlı idi... Ortaokul barakaları bizden sonra yapıldı.

1960 Baslari ögretmenimiz Müveddet Hanimdi, burada ögrencilerinden varmi acaba?   

Ogleden sonra da lıse ıdı 1964 1965 yıllarında. 



 


1 yorum :

  1. 1965 - 69 yıllarında okudum Öğretmenimiz Hüseyin öğretmen idi

    YanıtlaSil