7 Şubat 2014 Cuma

ESER SİTESİ 7 CADDE

Proje: Y. Müh.Mim Vedat Yalçınkaya, Y.Müh.Mim. Kadri Kalaycıoğlu, 1962


Aylin Budak
1960 lı yılların en başı Emek İnşaat Emekli Sandığı çalışanları için Ankara'daki ilk siteyi inşaa ettiriyor.


Tiyatrocu Haldun Boysan ve yine tiyatrocu rahmetli Savaş Başar, oğlu tiyatrocu ve tiyatro yönetmeni Kemak Başar, torunu küçük savaş Başar dizi oyuncusu, Yönetmen Tayfun Dinçer ilk anda aklıma gelenler.. Rassam, müzisyen sinema oyuncusu başkaları da var Eser Sitesi'nde oturmuş olan. Ama en çok oğlu bana vurduğu için anımsadığım Mustafa Sağyaşar var

Işıl Tokelli



Tiyatrocu Haldun Boysan akrabamdır. Annesi Nükhet halam hala orada oturuyor az günlerim geçmedi sitenin bahçesinde. Ben de hemen yanında Akdeniz caddesi Derya Apartmanında doğmuşum. Önümüzdeki parktan askeriye görünüyordu. Her cuma akşamı bayrak törenini seyrederdik


Leyla Alan
İLK ASANSÖRÜ ESER SİTESİNDE TANIMIŞTIM .....

Sibel Onur Yimşek
Ben de ilk yeşil zeytini ilkokuldayken Eser Sitesinde oturan arkadaşımın evinde gördüm, çok şaşırmıştım

Işıl Akçağlar Tokelli

Mayıs 72 doğumlu olduğuma göre 74 sonbaharı falan olsa gerek. Eser Sitesi parkında babam ve ben.  









1 yorum :

  1. Biz de 1968-1974 döneminde Eser Sitesi D Blok ta orta girişte oturduk. Orada da ilginç anılarım vardır...

    YanıtlaSil